Logo

 Napsali o projektu 

Veselí městem byznysu Jihomoravského kraje

13. 11. 2013
VESELÍ NAD MORAVOU - Nejlepších výsledků ze všech účastníků v Jihomoravském kraji dosáhlo město Veselí nad Moravou z Hodonínska ve srovnávacím výzkumu týdeníku Ekonom nazvaném Město pro byznys. Veselí uspělo hlavně díky spolupráci radnice s podnikateli.
Zobrazit celou zprávu

Veselí zaujalo čistým ovzduším

12. 11. 2013
Veselí nad Moravou – Nejlepším městem pro podnikání v Jihomoravském kraji je Veselí nad Moravou. Zvítězilo ve výzkumu Město pro byznys. Na druhém místě skončil Vyškov a třetí jsou Hustopeče na Břeclavsku. Brno obsadilo dokonce až dvanáctou příčku.
Zobrazit celou zprávu

Veselí se pyšní cenou „nejlepší město pro byznys“

11. 11. 2013
VESELÍ NAD MOR. ? Město Veselí nad Moravou získalo výroční cenu Město pro byznys Jihomoravského kraje 2013 v oblasti Přístup veřejné správy. „Ve srovnávacím výzkumu se hodnotilo 205 obcí s rozšířenou působností ve třinácti krajích. V letošním roce byly obce s rozšířenou působností hodnoceny na základě 42 kritérií rozdělených do dvou oblastí - do podnikatelského prostředí a přístupu veřejné správy,“ sdělila Petra Pavková, mluvčí města. „Čisté ovzduší, nízké ceny bytů, kvalitní infrastruktura, průměrný plat v horní části žebříčku a dobrý přístup radnice. To jsou důvody, proč se podnikatelsky nejpřívětivějším městem Jihomoravského kraje stalo Veselí nad Moravou,“ napsal oficiální portál soutěže na svých internetových stránkách (www.mestoprobyznys.cz). Veselí se v konečném hodnocení dostalo před Vyškov, třetí místo obsadily Hustopeče. Ve druhé hodnocené oblasti „podnikatelské prostředí“ obsadilo Veselí páté místo.
Zobrazit celou zprávu

Proč mají firmy rády Blovice? Protože jsme k nim vstřícní

9. 11. 2013
Když město opečovává místní podnikatele, ti nemají tendenci odcházet. Zaměstnají zdejší obyvatele a výsledkem je příliv lidí, pro které je magnetem nízká nezaměstnanost. Pro obchodníky zase více lidí znamená větší obrat. Příkladem takového města jsou Blovice. Skončily v rámci Plzeňského kraje na třetím místě soutěže Město pro byznys.
Zobrazit celou zprávu

Hustopeče? Ideální pro podnikatele

9. 11. 2013
Břeclavsko – Dvě města z okresu uspěla ve srovnávacím výzkumu Město pro byznys. V jihomoravské konkurenci skončily Hustopeče a Mikulov mezi šesti nejlepšími, vyhrálo Veselí nad Moravou. Hustopečští se radují z bronzové příčky. Jak na ni dosáhly? „Třetí Hustopeče se mohou pochlubit například krátkou vzdáleností k dálnici. Obce se hodnotí na základě dvaačtyřiceti kritérií rozdělených do dvou oblastí, podnikatelské prostředí a přístup veřejné správy,“ popsala výzkum agentury Datank Helena Pirnerová. Druhou jmenovanou oblast mohou svým chováním radnice ovlivnit. Břeclav obsadila v hodnocení mezi městy v kraji třináctou příčku, Pohořelice byly až skoro na chvostu, osmnácté. Podnikatelské podmínky ve 205 obcích s rozšířenou působností a 22 městských částech Prahy prověřovala agentura již pošesté.
Zobrazit celou zprávu

Nejlépe se podniká ve Veselí

8. 11. 2013
Jižní Morava – Nejlepším městem pro podnikání v Jihomoravském kraji je Veselí nad Moravou na Hodonínsku. Zvítězilo ve výzkumu Město pro byznys. Na druhém místě skončil Vyškov a třetí jsou Hustopeče na Břeclavsku. Brno je až dvanácté.
Zobrazit celou zprávu

Kde je podnikatelům veselo? Přece ve Veselí

8. 11. 2013
Speciální studie odhalila město, kde se na jižní Moravě nejlépe podniká. Díky radnici i ovzduší se jím stalo Veselí nad Moravou VESELÍ NAD MORAVOU Čisté ovzduší, nízké ceny bytů, kvalitní silnice, průměrný plat v horní části žebříčku a dobrý přístup radnice. Takové důvody našli výzkumníci, kteří určili Veselí nad Moravou nejpřívětivějším městem Jihomoravského kraje pro podnikatele. Jedenáctitisícové sídlo na Hodonínsku si ocenění odneslo ve srovnávacím výzkumu agentury Datank Město pro byznys.
Zobrazit celou zprávu

Mariánské Lázně přejí podnikání už léta

8. 11. 2013
Mariánské Lázně OE Velký úspěch už poněkolikáté v řadě si na své konto připsaly Mariánské Lázně. Ty už potřetí získaly titul Město pro byznys Karlovarského kraje. Podle mariánskolázeňské radnice je toto ocenění důkazem, že lázně nejsou mrtvým městem a že se v nich podnikání daří.
Zobrazit celou zprávu
© 2018 Communa, s.r.o., Všechna práva vyhrazena
Kontakt   |    Mapa stránek
Vytvořil artbox, s.r.o.
Partneri 2018